Geen recensie achtergelaten
Juni 2026 - Wim H.
10, de check-in was even wennen verder ging het goed f
Juni 2026 - Wim v.
Mooie rustige park en prachtig huis.
Mei 2026 - Mariëlle C.
Leuk park, in mooie omgeving. Gastvrij onthaal ook in de horeca. Min punt was een niet functionerende oven, kapot display, die we eigenlijk wel nodig hadden. Technische dienst is er nog wel bij geweest maar die kon hier niks mee.
April 2026 - Arjan S.
Schoon huis Voldeed aan verwachting nav de foto’s Comfort Verzorgd binnen en buiten Buitenruimte aangenaam
Januari 2026 - Kaat S.
Mooie tuinen. Leuk team bij de receptie en in het restaurant. We hadden een schoon en fris huisje. Goede voorraad glazen en ander keukengerei. Fijn dat het zwembad op maandag ook in de middag open was.
Juni 2025 - Maartje B.
Wij zijn er nog steeds en genieten zoals altijd van alles
Oktober 2024 - M. K.